Alapozásnál ne sajnáljuk az alapozót, eddigi hibám, hogy túl vékony volt a réteg, ezért sokszor nem várt helyeken alámart, a legkisebb érin...

Tipp: Alapozás, Rongy

kedd, október 26, 2010 rezkarcfitness 0 Comments

Alapozásnál ne sajnáljuk az alapozót, eddigi hibám, hogy túl vékony volt a réteg, ezért sokszor nem várt helyeken alámart, a legkisebb érintésre is a lemezről feljött az alapozás. Múltkori alkalommal viszont a kelleténél véletlenül többet tettem a lemezre. Eredménye, tiszta lemez, a maratás is a vártaknak megfelelően zajlott.

Egy másik dologra is rájöttem. Kipróbáltam, hogy nem könyöklőt hanem egy rongyot tettem a kezem alá. A görcsös vonalak helyett most könnyedén tudtam a lemezre karcolni, sokkal kényelmesebb lett a munka.

Írtam ezt határtalan örömmel, mindenkinek tanulságul.

0 megjegyzés: