Gácsi Mihályról már írtam mégis szükségét éreztem hogy kiegészítsem a róla szóló bejegyzést még több és szebb alkotással, hogy teljesebb ké...

Kitekintő: Gácsi Mihály

hétfő, október 25, 2010 rezkarcfitness 2 Comments

Gácsi Mihályról már írtam mégis szükségét éreztem hogy kiegészítsem a róla szóló bejegyzést még több és szebb alkotással, hogy teljesebb képet alkothasson az olvasó erről a kivételes emberről.

Noé, 1969
rézkarc
245 × 280 mm

"Szolnok eredeti tehetségének minősítik országszerte, a stilizált népi humor modern képviselőjének, olyan valakinek, aki mosolyt fakasztó metszeteivel hangsúlyozottan komoly bölcsességek szószólója, s aki szatirikus modorában is megőrzi a megértés és szolidaritás rokonszenves vonásait.” (Pogány Ö. Gábor)



Cégem reklámja, 1970
rézkarc
350 × 260 mm


Lovag, halál, ördög, 1970
rézkarc
240 × 219 mm


Dózsa-sorozat: III. Temesvár felé, 1972
linometszet
330 × 500 mm


Dózsa-sorozat: IV. Urak bosszúja, 1972
linometszet
330 × 500 mm


Fizikai kísérlet, 1971
linometszet
350 × 505 mm


Az igehirdető, 1976
fametszet
350 × 505 mm

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogra! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a bejegyzést, valóban kivételes művészről van szó; születésnapja alkalmából megosztottuk ezeket a képeket is Facebook oldalunkon - persze a forrás megjelölésével.
    További kellemes napot,

    VálaszTörlés