Különböző felületek, 2010 rézkarc Mások és saját magam okulására egy rossz lemezt lealapoztam és különféle felületeket, hatásokat próbálgatt...

Különböző felületek

szerda, május 05, 2010 rezkarcfitness 2 Comments

Különböző felületek, 2010
rézkarc


Mások és saját magam okulására egy rossz lemezt lealapoztam és különféle felületeket, hatásokat próbálgattam rajta.

1. Csiszolópapír nyoma (csak simán egy egyenes sávban elhúztam)
2. Fogaskerék guriga, egy különleges szerzemény, a pizzaszeletelő, vagy derejevágóhoz tudnám hasonlítani azzal a különbséggel, hogy egy vastag fogaskerék van befogatva és az forog benne nekem olyan mint egy kocsikeréknyom.
3. Roulette "borzoló" nyoma
4. nyoma (körkörösen csiszolgattam)
5. Vakfolt jön létre mikor a vonalháló olyan sűrűre sikerül, hogy nem marad alapozóanyag a közeiben. Ilyenkor a sav nem árkokat hanem tisztásokat, síkokat mélyít a lemezbe. Felfestékezés után mikor letiszítjuk a felesleget legtöbbször ez is lekerül és középen kifehéredő mezőként jelenik meg a nyomaton.
6. Alámart. Kezem hozzáért és az alapozóanyag részben feljött. Így maratásnál a sav ezeken a gyengébben védett területeket is megmarta.

2 megjegyzés:

  1. Ez jó kis bemutató volt! Egyébként ezt a lemezt fel lehetne használni egy teljesen új rézkarchoz, ha újra simára csiszolod?

    VálaszTörlés
  2. Természetesen fel lehetne használni újra, bár elég sokáig csiszolgathatnám.

    VálaszTörlés