Prés házilag? Bizony, nem egy nagy ördöngösség, bár első hallásra komplikáltnak tűnhet. Egy olvasónk ügyes megoldásra bukkant a neten.

Prés házilag

csütörtök, október 03, 2013 rezkarcfitness 4 Comments



Prés házilag? Bizony, nem egy nagy ördöngösség, bár első hallásra komplikáltnak tűnhet. Egy olvasónk ügyes megoldásra bukkant a neten.



Alábbi leveléből egy részlet, mely a házi présre vonatkozik.
"A neten találtam erre a módszerre, hogy miként lehetne házilag nagyon olcsón prést készíteni. Eddig kézzel préseltem (főleg linót metszek), de sosem sikerült teljesen foltmentesen. Az alapja keményfából készült vágódeszka, ebből van kettő, pár menetes szár, fahulladék, csavar, és a legfontosabb egy autóemelő, amit használtam üzleteltem egy gengsztertől egy benzinkúton.. Azt kell, hogy mondjam remekül működik! a préseléskor filc helyett egy 3 mm-es parafalapot szoktam rátenni, ami kicsit ridegebb és rugalmasabb." 


Ez úton is még egyszer köszönjük Bögös Andrásnak, hogy megosztotta velünk, reméljük mások is kedvet kapnak hozzá!

4 megjegyzés:

  1. Szuper! Megoszthatom a diákjaimmal?
    (Kár, hogy kell hozzá egy benzinkúti gengszter :-)

    VálaszTörlés
  2. "olvasónk ügyes megoldást eszelt ki"<--->"neten találtam"

    VálaszTörlés